1. Zakres
Niniejszy regulamin określa warunki współpracy pomiędzy SUP-FOL Sp. z o.o. z siedzibą w Przeworsk, ul. Studziańska 24 (zwanym dalej jako SUP-FOL Sp. z o.o.), a odbiorcami towarów i usług (zwanymi dalej jako Odbiorca) o ile współpracy tej nie regulują odrębne umowy. Zakres regulaminu obejmuje wszystkie towary i usługi znajdujące się w ofercie firmy SUP-FOL Sp. z o.o.
2. Zamówienia
2.1. Zamówienie powinno zawierać:
» Nazwę, dane teleadresowe i numer NIP Odbiorcy oraz adres dostawy towaru
» nazwę, rozmiar i barwę produktu
» ilość i ustaloną cenę jednostkową
» w przypadku opakowań z nadrukami lub usługi nadruku, plik graficzny lub w przypadku uprzednio realizowanych projektów, jego nazwę
» w przypadku nowych wzorów graficznych – oświadczenie, iż projekty są wolne od roszczeń i praw osób trzecich i nie stanowią naruszenia praw autorskich i praw własności intelektualnej SUP-FOL Sp. z o.o. zakłada, iż osoba składająca zamówienie jest upoważniona do reprezentowania Odbiorcy do złożenia zamówienia a tym samym do zawarcia umowy handlowej.
2.2. Forma zamówienia:
» zamówienia w formie e-mail można składać na adres e-mailowy prowadzącego handlowca lub na adres biuro@supfol.pl
» zamówienia faksem prosimy składać na numer 16 648 81 87
» zamówienie pisemne na adres: SUP-FOL Sp. z o.o., ul. Studziańska 24, 37-200 Przeworsk
» Zamówienia ustne/telefoniczne będą potwierdzane przez SUP-FOL Sp. z o.o pisemnie lub e-mailowo i wymagają potwierdzenia pisemnego lub e-mailowego ze strony Odbiorcy
2.3. Realizacja zamówień:
» Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji następuje nie później niż w przeciągu jednego dnia roboczego od momentu otrzymania zamówienia
» Standardowy czas realizacji zamówień wynosi 7-14 dni roboczych, przy czym termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie w oparciu o bieżące obłożenie produkcji. O planowanym terminie realizacji zamówienia Odbiorca jest informowany w przeciągu dwóch dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji
» SUP-FOL Sp. z o.o zastrzega sobie prawo do opóźnienia realizacji zamówienia nie dłużej niż dwa dni robocze od planowanego terminu realizacji
» W przypadku nowych projektów graficznych termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu zatwierdzenia pliku graficznego przez Odbiorcę i potwierdzenia przez Odbiorcę realizacji matryc drukarskich w oparciu o zaakceptowane pliki graficzne. Wszelkie zmiany wprowadzane do bieżących projektów traktowane są jako nowe projekty i podlegają powyższym zasadom
» SUP-FOL Sp. z o.o ze względów technologicznych, zastrzega sobie prawo do tolerancji wielkości dostarczonego nakładu w wielkości ±5%
» Zamówienie może zostać anulowane, do czasu rozpoczęcia jego realizacji, poprzez pisemne oświadczenie sporządzone w formie określonej w pkt 2.2. Anulowanie zamówienia po rozpoczęciu realizacji wymaga pisemnego, wspólnego porozumienia Odbiorcy i SUP-FOL Sp. z o.o.
» SUP-FOL Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby zrealizować zamówienia w całości jednorazowo, przy czym dopuszczalna jest częściowa realizacja zamówienia spowodowana wielkością zamówienia, okresem jego realizacji, czasową niedostępnością surowców lub materiałów pomocniczych. W przypadku częściowej realizacji zamówienia powstałej z winy SUP-FOL Sp. z o.o., SUP-FOL Sp. z o.o. ponowi wszelkie dodatkowe koszty związane z dostawą towarów
3. Reklamacje
» W przypadku wystąpienia niezgodności towaru z zamówieniem lub pojawieniu się wad jakościowych, Odbiorca ma obowiązek poinformować SUP-FOL Sp. z o.o o tym fakcie nie później niż w przeciągu trzech dni roboczych od stwierdzenia niezgodności
» Powiadomienie o reklamacji powinno mieć formę pisemną lub e-mailową
» SUP-FOL Sp. z o.o ma obowiązek ustosunkowania się do reklamacji w przeciągu 14 dni od otrzymania pisemnego powiadomienia. W przypadku uznania zasadności reklamacji, SUP-FOL Sp. z o.o ma obowiązek wymienić wadliwy towar na nowy lub odebrać od klienta wadliwy towar i wystawić fakturę korygującą
» W przypadku uznania zasadności reklamacji, koszty transportu związane z odbiorem lub wymianą towaru ponosi SUP-FOL Sp. z o.o, w przypadku odrzucenia reklamacji, koszty te ponosi Odbiorca
4. Płatności
» o ile osobne uzgodnienia nie stanowią inaczej, dla pierwszego zamówienia wymagana jest przedpłata w indywidualnie ustalonej wysokości. Po zaksięgowaniu wynikającej z ustaleń kwoty, SUP-FOL Sp. z o.o przystępuje do realizacji zamówienia zgodnie z punktem 2. Niniejszego regulaminu
» przyznaniu Odbiorcy odroczonego terminu płatności oraz o jego wymiarze decyduje Zarząd SUP-FOL Sp. z o.o.
» W przypadku przekroczenia terminu płatności wskazanego na fakturze powyżej 7 dni, naliczone zostaną ustawowe odsetki za zwłokę
» W przypadku przekroczenia terminu płatności wskazanego w fakturze powyżej 30 dni, należność podstawowa wraz z odsetkami zostaje przekazana do windykacji niezależnym podmiotom